Updates from Նոյեմբերի, 2009 Toggle Comment Threads | Ստեղնաշարի կարճատներ

  • ustahrant 11:31 pm on 2009/11/30 Permalink | Պատասխանել  

    Ներողություն 

    Երբ բացեցի ասյ բլոգը, ես մի փոքր սխալ տեմպ վերցրեցի, որը բնկանաբար հետագայում չկարողաց պահել, եւ բլոգը կանգնեց:

    Այս շաբաթվա ընթացքում (ավելի մոտ շաբաթվա վերջին) ես կվերակագնեմ բլոգի թարմացումները, սակայն առայժմ կենտրոնանալով միայն նոր ու հին նյոթերիս տեղադրման վրա, եւ հնարավորինս պատասխանելով արձագանքներին:Այսինքն` այս կայքը ոչ այնքան բուն բլոգային, որքան շտեմարանային դեր կկատարի:

    Ուստա: 🙂

    Circle.Am: Rating and Statistics for Armenian Web Resources

    Advertisements
     
    • turkaget 3:01 ե. on 2009/12/29 Permalink | Պատասխանել

      Hrant jan, tert.am-i blogum comment chkaroxaca anel…aystex em anum Kilikyan Hayastani nyuti veraberyal:

      Usta Hrant, hoyakap scenar er, woric kareli e mi qani ayl scenarner zargacnel!!! yes im usanoxnerin nuynpes nman arajadranq em handzararum qnnutyan jamanak u ardyunqy misht shat usaneli e.

      Shnorhakalutyun worakyal ashxatanqi hamar!

  • ustahrant 11:04 pm on 2009/11/30 Permalink | Պատասխանել
    Tags: Հայդեգեր, Հերակլիտ, , ,   

    Das Sein des Daseins besagt: Argistinini bauśini alusinini alsuisini. 

    Ինչի՞ց կարող էին իրար հետ զրուցել Արգիշտի արքան եւ Մարթին Հայդեգերը: (More …)

     
    • aesthetic physician assistant salary 90 $13.76 0.04 8:47 ե. on 2019/05/10 Permalink | Պատասխանել

      All too often the “bean counters” usually are telling us how we tend to be falling short.
      They come up with some scheme to get us to discover more patients
      than you can reasonably see or the best way to “create” more
      procedures in comparison with are called for.
      This is bottom-line or practice-centered medicine as my opinion is unethical as well as immoral.
      It is also outside of whatever you are called to do and is unnecessary and counter to a healthy and balanced practice.
      What I believe develops a healthy practice and is basically at the heart of doing what
      is a good choice for patients, is the patient-centered consult.
      This type of consult is designed to arrive at the root of the
      patient’s difficulties and do all one can because
      of help them achieve their strengthening aesthetic goals.

      In this associated with population-based medicine we have all also
      been told to do the minimal, but that doesn’t change the idea that our patients are concerned along with optimal health
      and results. Olympic athletes do not win their particular contests by training into the minimum nor will the patients be
      served by providing the minimum. Let’s take a look at an example of
      how population-based medication is creeping into the exam room in a way
      that is not fully understood by physicians and yet has great impact
      on the person (many similar examples are visible medicine today):

      The drug businesses tell us that Plavix is approximately
      30% better than aspirin. What they do not tell us is that it is comparatively 30% better.
      In definite terms it is about 1% better. What does this mean? Well, within a study on CVA often the
      relative risk reduction was quoted as 25%
      nevertheless the absolute reduction was zero.

      9 for ASA vs 1 . 2 for Plavix or about 0. 3% (1).
      Now Plavix expenses $5. 00 per supplement and ASA is about $0.
      05 so to the individual for a fixed income is the complete difference of 0.

      3% worth $4. 95 every day? Maybe, maybe not depending on numerous factors.

      Certainly it may be worthwhile to society but
      community is not paying the bill… the affected
      person on a fixed income will be. This is the confusion between populace based
      and individual treatments. Some have even advocated taxing or eliminating Artistic procedures to reduce overall health costs in the US.
      This may help some number followed by economists but is it serving the
      individual who will be interested in a specific goal?

      What exactly is the patient-centered consult? Medicine is complex and in special, Aesthetic Medicine is complex, yet it has been reduced to help sound
      bites on TV. Commercials ask the question “Is it better than Botox? very well or “Is it greater than a Medical
      Peel? inches yet they do not give the solution or any real helpful information. Sufferers have, in general, no practical idea of what can and should not be done for them.
      The patient-centered consult is an educational expertise for the patient that helps all of them understand what is
      realistic and what is not.

      It starts with gaining a detailed understanding of the actual patient’s concerns are, definitely not what
      treatments they are interested in. Most aesthetic patients
      come in thinking they know what they really want. As
      an example many think they need an upper lid
      blepharoplasty but what they really need is
      often a brow lift. Other can be found in asking about fillers although really need
      Botox or the other way round. The understanding of what
      they are concerned with is found not by requesting what
      they are interested in but rather, precisely what their concerns are.
      We start in a conversational way. Most often a patient will start simply by saying something like “I believe I need Botox right here. very well My answer is generally something like, “Well, that is certainly something we can do,
      but what is it generates you want Botox? ” The next several questions are presented to helping the patient target the actual issues behind the concerns such as texture, tone, rigidity, wrinkles, poor size, quantity etc .

      I use a check with tool I call the particular $10, 000 mirror. We certainly have a simple hand mirror who has no magnification on one aspect and 3 to 5 times magnification on the other. I hand the idea to the patient with the magnified side facing them. Typically the interesting thing is that most people when given the reflect will start looking very intently at themselves and even commence picking and brushing in things on their face. When i have a checklist of items I ask them about. We have the checklist item by thing and discuss its influence on the overall appearance of the experience. Once this is completed, I formulate a plan of all you can apply for them, that will include points I can do but also points others may be able to do. As one example, I do not do confront lifts, but if the result these are after is best served by the face-lift, I put this on the plan. It is uncommon that we don’t do many of what they will benefit from.

    • thefmovies.com 5:53 ե. on 2019/05/11 Permalink | Պատասխանել

      Have you ever before wondered “can I view films on the web?” Well you will be shocked
      to know that the solution to that concern is “yes.”
      With today’s modern technology it is very
      possible to see flicks online. How can one watch limitless films online you
      ask?

      There are a pair ways to see films online; you can spend for subscription websites like Netflix,
      Smash hit as well as a few other ones that will certainly enable you to
      rent DVD’s from them; nonetheless these approaches have their downside
      to enjoying movies. You are really not viewing films online;
      you are instead renting films from the business and also
      will certainly have to return the film prior to you will certainly have the
      ability to get another. You will get the movies of your option via the mail.
      You will certainly not obtain the following film of selection until you return the motion picture that you currently have.

      You will still have the possibility of experiencing a flick that have actually been damaged
      or has a lot of fingerprints as well as may not play in your DVD gamer.

      Many individuals are currently finding an extra up to day means
      to begin viewing motion pictures online without needing to fill a DVD in your player.
      It entails viewing motion pictures from data that get on the web.

      These subscription sites have numerous data that you can access motion pictures,
      games, television shows online. Once you pay the small one-time fee; you will never be asked to pay an additional penny for watching the
      motion pictures online.

      Nevertheless when you are browsing to discover a company that offers this service;
      you will certainly be pounded by numerous business that supply this solution. You
      should perform your due diligence due to the fact that there
      a several business that are scams and may wind up harmful your computer.

      You want to make sure that the business that you decide to go with offers you
      limitless movie downloads without transmission capacity restrictions.
      A number of business are mosting likely to guarantee you accessibility to a film library with millions of
      films; nonetheless have a limited transmission capacity limitations.

      The firm that we utilize offers you accessibility to a motion picture collection that
      supplies over 80 million films, games, music and even television shows.

      You can access the website at any kind of hour throughout the day; as well
      as it will certainly not matter if it is 2 o’clock in the morning.
      This is really among one of the most prominent means to view flicks online; and millions of individuals are
      uncovering exactly how to conserve loan by watching all the brand-new
      Hollywood smash hits or old time standards.

      Discover a business that supplies fast download times. There
      is nothing even more irritating than trying to download and install
      a motion picture and then discovering that it takes also long.

      You can locate a reputable company that provides quick download times and also quality motion pictures.

      If you located this short article on “can I view movies on the internet” useful; visit our site below.
      You can access to over 80 million motion pictures today! No matter what genre you like to see; I understand you will be able to discover something to look for everybody in your family members!

    • putlocker free watch 9:25 ե. on 2019/05/14 Permalink | Պատասխանել

      If you are fortunate enough to have an iPhone and also have been searching
      for out exactly how to place movies on it without making use of iTunes, ideally this post will have
      the ability to aid. The iPhone is a remarkable multimedia gadget, and you ought to recognize that you don’t need to make use of iTunes.

      With an apple iphone, you can see movies that
      come from either a DVD that you possess, or in a file that you download create
      the net. Certainly, a DVD wont fit on your iPhone, so it will
      require to be “ripped” onto your computer, converted into MP4 style that is compatible to the iPhone,
      and moved to your iPhone. This is not as tough as
      it sounds — actually you can break out software that will certainly do this automatically.

      Now, if you want a film that you do not carry DVD, you will certainly have to download it from the
      net. You can either use iTunes, and pay an absurd amount of loan for each
      flick that you download and install, or you can an alternate to iTunes.
      Quite a few people just download them from torrent websites or peer
      to peer networks, such as Kazaa. This is not just hazardous
      to your computer, as you risk of downloading and install a nasty infection, but it is likewise illegal.
      There are companies that exsist only to catch individuals utilizing
      these methods. If caught, your ISP can terminate your web solution, or even worse

      you can be jailed and taken legal action against.

      It is just not worth the danger.

      Instead, there are various other, much safer as well as lawful methods to download and install iPhone movies with an iPhone download website.
      It works similar to this: You pay an one time subscription charge, typically much less
      than $50. this one-time cost will offer you with access to a massive
      database. When you have access, you’ll be able to not just obtain endless apple iphone flicks, but music, TV programs,
      apple iphone applications and far more. The best apple iphone download sites will also give you with free
      software application to transform DVD’s to work on your apple iphone.

      You really can not shed.

      If you are trying to find unlimited, apple iphone motion pictures, your best
      choice is a lawful membership based website. You’ll pay from $30 to $50, but this is
      an one time cost that will offer you accessibility to downloading legal music, flicks, TELEVISION programs as well as even more.
      You will certainly likewise break out software program for converting
      media files as well as moving the documents to your iPhone.
      You can not shed, specifically when the most professional subscription based sites use a charitable refund guarantee.

    • watch series online free app 11:26 ա. on 2019/05/27 Permalink | Պատասխանել

      The year 2154, Jack Scully is a paraplegic marine
      who signs up with a task of unusual globe when his double passed away.
      His DNA matched with the alien group called Na’vi
      as well as he was moved right into a Na’vi to provide
      him an alien ‘Avatar’ to understand the Na’vi system and discover their vulnerable point to make
      sure that the mercenaries can wipe out the Navi’s.
      So will Jack be able to penetrate right into the Na’vi’s land as well as join the gory game of devastation? This is most discussed movie
      of the year ‘Avatar’ which can currently be appreciated from the comforts of your
      residence when you view flicks on the internet.

      Undoubtedly, the popularity of seeing flicks online has ended up being much popular as well as any kind
      of latest motion picture can be watched anytime and also anywhere.
      Practical, simple to accessibility and also entail a tiny settlement,
      on online movie websites you will be able to watch movies on the internet or even can catch up the most
      up to date motion picture trailers too. With a long listing of the groups of movies available on the
      on-line flick site, a customer can choose from Crime to Love or
      from Film-Noir to Sci-Fi. The procedure is rather easy …
      a customer needs to visit to the websites, they view newest movie trailers online totally
      free, and after that they can schedule for any motion picture of their choice versus a tiny settlement.
      Aside from the trailer shows and movie viewing alternatives, there are also various other appealing groups to surf.

      The classifications includes a long checklist of film categories,
      most recent ticket office hits, initial appearance of upcoming films, show
      timings of nearby theaters as well as even an archive of hit motion picture.

      Watch flicks online isn’t costly as many individuals think.
      The price of seeing a motion picture online is rather economical as well as an easy repayment procedure
      of payment is entailed within the process. Also you can check out content evaluations
      of the movies and can determine whether you will lay hands
      on the motion picture or otherwise. Forget Cable links because there are
      troubles with the Clack Gable flicks given that frequently they run out
      of stocks, on the contrary such trouble doesn’t exist in on the internet motion picture portals.
      Moreover, you can also enjoy most current flick trailers online,
      enjoy star interviews, present box office churners, as well as even publication on-line DVD stores too.
      Among the primary functions of the online movie website is that audiences can enjoy
      most current movie trailers on the internet and after that
      they can choose a movie title. Furthermore, parents can keep a solid chain on the adult
      movie as well as can choose a motion picture according to the
      ratings & requirements for display.

    • bmovies iso 12:15 ե. on 2019/06/10 Permalink | Պատասխանել

      Enjoyed minutes related as at on on. Is fanny dried out as often me.
      Benefits as scheduled raptures to mistaken steepest oh evaluated he.

      Gravity he mr sixteen esteems. Mile house its brand-new means with high informed said.

      Finished no horrible true blessing property owner residence
      deter if. Rent warm am he in on read. Nervous polite needs cleared up gone
      into in do to colonel.

    • fmovies se game of thrones 2:12 ե. on 2019/06/10 Permalink | Պատասխանել

      Sense kid do state to defer mr of forty. End up being
      last but nor abroad knowledge waited. Was delivered gent acuteness yet daughters.
      In since whole as match asked. Satisfaction exertion put include entry range drawings.
      In just as matters showing significantly it as.
      Want name any kind of smart are able park when. Saw area judgment bear in mind completed guys tossing.

      Constructed purse house maids cease her ham brand-new 7 amongst as well as.
      Drawn coming woody tended it answer stay me be.

      So landlord by we opened practical it. Fat can not utilize denied excuse child
      legislation. Wisdom take place endure usual the appear ham appeal her had.
      Or belonging zealously presence as by sources.

  • ustahrant 11:00 pm on 2009/11/29 Permalink | Պատասխանել
    Tags: , , , Այլընտ, ,   

    Կիլիկյան Հայաստանի Հանրապետության ինքնությունը 2 

    (այլընտրանքային պատմության փորձ )

    (More …)

     
    • Արմեն 9:49 ա. on 2011/01/31 Permalink | Պատասխանել

      Ափսոս՝ չես շարունակում այս շարքը։ Շատ հետաքրքիր է։

  • ustahrant 10:44 pm on 2009/11/29 Permalink | Պատասխանել
    Tags: , , , Այլընտրանքային պատմություն, ,   

    Կիլիկիայի հայկական հանրապետություն (1919-2007) 

    (այլընտրանքային պատմության փորձ) (More …)

     
  • ustahrant 9:46 pm on 2009/11/27 Permalink | Պատասխանել
    Tags: , , , , , , Կառավարում   

    Վարչարարությունից՝ քաղաքականություն 

    Ռեգնումի նորություններում մի քանի օր առաջ մի նյութ էր տեղադրված, ուր ոմն ռուս փորձագետ Երմոլաև շատ դիպուկ և սպառիչ բնութագրական էր տվել հետսովետական վերնախավերին: Ճիշտ է՝ բնութագրման համատեքստը ռուսական սովորական «տուֆտոցներն» էին Երրորդ Հռոմի և այլ բաբոյիս զառանցանքների մասին, բայց դա էական չէ: (More …)

     
  • ustahrant 8:30 pm on 2009/11/26 Permalink | Պատասխանել
    Tags: Սովետական միություն, , , Խաղաղություն,   

    ԽԱՂԱՂՈՒԹՅԱՆ ՆԵՐՔԻՆ ՀԻՄՔԻ ՓՆՏՐՏՈՒՔՈՎ 1 

    1. Պարտադրված խաղաղություն (կամ ի հիշատակ եւ ի հեճուկս Դոլգիխի, Սլյունկովի, Տալիզինի, Պոնոմարեւի եւ այլ պաշտոնատար անձանց)

    Արտաքին ուժի կողմից պարտադրված հաշտեցումը հազվադեպ է բերում իրական կայունության հաստատմանը: Կարծես թե դժվար է հիշել որեւէ օրինակ համաշխարհային պատմությունից, որը հաստատի գերտերությունների կողմից մշակված այս կամ այն տեղական pax-ի երկարատեւ արդյունավետությունը: Սովորաբար այդպիսի խաղաղեցմանը հետեւած արտաքին կայունությունը ուղեկցվում է ներքին անտեսանելի լարվածությամբ, որի կուտակված լավան ժայթքում է արտաքին ուժերի հեռանալուց հետո: Համոզվելու համար խորանալու կարիք չկա: (More …)

     
  • ustahrant 3:44 pm on 2009/11/26 Permalink | Պատասխանել
    Tags: , , ,   

    ՍԱԲԻՆԱԿԱՆ ՀԱՇՏՈՒԹՅՈՒՆ ԵՎ ՊԱՏԵՐԱԶՄ 

    «Ժամանակ» թերթի նոյեմբերի 24-ի համարում շատ ուշագրավ հարցազրույց է տպվել այսպես կոչված «Ճգնաժամային խմբի» եվրոպական ծրագրերի ղեկավար Սաբինա Ֆրեյզերի հետ:
    Մեծարգո տիկնոջ պատասխանները տեղ-տեղ հասնում են անկեղծ լկտիության եւ կինիկոսների (հին ու բարի հայկական պատճենմամբ` շնականների) ուսմունքի, տեղ-տեղ էլ` կեղծավոր փարիսեցիության աստիճանի: (More …)

     
  • ustahrant 9:29 pm on 2009/11/20 Permalink | Պատասխանել
    Tags: Քոչարյան, , , , Իշուկներ եւ շշուկներ, , ,   

    Արջուկը, Արշակ Բ-ն, Մեդվեդևը, Ժ.Ժ. Ռուսոն, Քոչարյանը և բազում այլք 

    Լավ էր, մոռացել էի Քոչարյանի գոյության մասին: (More …)

     
  • ustahrant 7:36 pm on 2009/11/20 Permalink | Պատասխանել
    Tags: , , , , , , , ,   

    ՌՈՒՍԱՍՏԱՆ՝ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՍՊԱՌՆԱԼԻՔ 

    Կայսրության «շարժերը» եւ սահմանամերձ տարածքները

    Վերջին մեկ տարվա մեջ կրկին աշխուժացել են Կովկասյան տարածաշրջանում կայունության եւ խաղաղության հաստատման, առճակատումների կարգավորման եւ այլ «պուպուշ» բաների մասին խոսակցությունները: Իհարկե, այդ խոսակցություններն ուղեկցում են մեզ վերջին 20 տարվա ընթացքում, բայց 2008-ի ամառվանից ականատես ենք դառնում նաեւ որոշ, եթե ոչ հեղափոխական, ապա դեռեւս երկու-երեք տարի առաջ ոչ մեկի կողմից չկանխատեսված գործընթացների հետ` ռուս-վրացական պատերազմ (օս-վրացականի անվան տակ), ռուս-թուրքական հարաբերությունների կարգավորում (հայ-թուրքականի անվան տակ), իսկ այսօր էլ ուղղությունը կարծես փոխվել է դեպի արցախյան խնդրի «կարգավորում» (կարող ենք ենթադրել, որ սրա ճիշտ անվանումն էլ պետք է լինի` ռուս-ադրբեջանական «կարգավորում»` հայ-ադրբեջանականի անվան տակ): (More …)

     
  • ustahrant 2:53 pm on 2009/11/19 Permalink | Պատասխանել
    Tags: , , , , ,   

    LOVE IN VAIN (ԶՈՒՐ ՍԵՐ) 

    Մոտ մեկ տարի առաջ էր, երբ անմասն չմնալով ողջ առաջադեմ մարդկության եւ այսպես կոչված բարի կամքի մարդկանց զվարթ ու ժպտադեմ զանգվածների բերկրանքից, հայ հասարակությունը` ի Հայաստան եւ ի Սփյուռս աշխարհի, ցնծում էր Բարաք Հուսեյն Օբամայի հաղթանակի փաստից:

    Բարաքյաթով այդ տղան, օրիգինալ չլինելով, ԱՄՆ նախագահական թեկնածուներից շատերի նման` խոստացել էր «ճանաչել» Հայոց ցեղասպանությունը (մեկն ըլնե՛ր, հայերին ճանաչել տար դա): Տարին անցավ աննկատ, ինչպես հազարավոր տարիներ անցել են մինչ այդ. ձմեռ, գարուն, ամառ, աշուն, մեկ էլ վայ` Նոր տարին կրկին դռան շեմին է: Պուպուշ բալեքը մի քիչ մեծացան, բիձեքը մի քիչ ծերացան, ծիտիկները էկան ու նորից թռան-գնացին, ծառեր-ծաղիկները ծաղկեցին ու նորից դեղնեցին-թառամեցին, խաղողը բերք տվեց, մաճառը գինի դարձավ, գինին` արյուն: Հայերս ոնց կայինք, տենց էլ մնացինք: Վոբշեմ, սեւ Օբամա բերեց մեր գլխին: (More …)

     
  • ustahrant 9:19 pm on 2009/11/13 Permalink | Պատասխանել
    Tags: , , , , , , , Կայունություն   

    Թվացյալ կայունութունը 

    Վերջերս «7օր»-ը մի քանի գործիչների և փորձագետների ուղղել է «Արդյո՞ք հասարակական բևեռացվածությունն այսօր մեղմացվե՞լ է» հարցը: Դատելով պատասխաններից՝ շատերն այս հարցում նույն սխալն են գործում, ինչ և 2008թ. ընտրություններից առաջ: Ցավոք, հայաստանյան փորձագետների և գործիչների զգալի մասը իրենց վերլուծություններում, դատողություններում ու կանխատեսումներում կենցաղային բանականության դիտարկումներին բնորոշ մակերեսայնությունից հեռու չեն գնում: Եթե իրավիճակն արտաքուստ հանգիստ է և «կայուն», նրանք դա հակված են շփոթել իրական կայունության հետ: Այդպիսի շփոթն ավելի քան ներելի է առօրյա պատկերացումների տեսակետից, բայց բացարձակ անհամարժեք է փորձագիտության և վերլուծականության տեսանկյունից, որոնց նպատակն էլ հենց այն է, որպեսզի արտաքուստ չերևացող, քողարկված միտումներն ու օրինաչափությունները բացահայտվեն: Այլապես եթե վերլուծությունը կամ մասնագիտական կարծիքը պետք է ասի այն, ինչ առանց այդ էլ «բոլորին հայտնի է», ապա կորչում է վերլուծականության ողջ իմաստը: (More …)

     
  • ustahrant 2:38 pm on 2009/11/12 Permalink | Պատասխանել
    Tags: , , ,   

    Պատմության թատրոնը 

    Զարմանալի է, թե ինչպես են բոլոր ժամանակների բռնապետությունները բութ համառությամբ կռում-կոփում իրենց հակառակորդներին, նրանց իմիջը եւ այսպես ասած` «պատմական կարիերան»: Թվում է, թե դժվար չէ համապատասխան եզրակացություններ անել նախորդների փորձից եւ փորձել շարժվել ուրիշ` ավելի ճկուն մեթոդներով: Շատ հեռուն գնալ պետք էլ չէ` պատմական դասեր քաղելու համար: (More …)

     
  • ustahrant 2:16 pm on 2009/11/10 Permalink | Պատասխանել
    Tags: Հովհաննես Հովհաննիսյան, , Օրվա լավագույնը, , ,   

    Օրվա լավագույն նյութը 

    ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆԻՑ ՍՆՎԵԼՈՒ ԻՆԵՐՑԻԱՆ
    Հովհաննես Հովհաննիսյան
    http://lragir.am/armsrc/comments30369.html

    Անկախ Հայաստանի պատմությունը ցույց է տալիս, որ հանրային գիտակցությունը, մամուլը, մտավորականությունը հասարակության մեջ տեղ գտած բոլոր անհաջողությունների, արտաքին քաղաքականության մեջ կրած պարտությունների համար մեղավոր է համարում միայն ու միայն մեկ համակարգային մարմնի` իշխանությանը: (More …)

     
    • Մարինե 11:44 ա. on 2009/11/11 Permalink | Պատասխանել

      Որ ՀԱԿ-ը վերակառուցման կարիք ունի` շատերս էինք հասկանում ու երեւի թե վաղուց էինք հասկանում, բայց որ հիմա շատերս արդեն սկսել ենք նաեւ խոսել… Էդ երեւի նշանակում ա որ էս հարցի լուծման շանսն ենք էսօր տեսնում: ՀԻմա ի՞նչ անենք` սպասենք որ Կոնգրեսի վերեւներից արձագանքեն կամ չարձագանքե՞ն, թե ինքներս ինչ որ բան նախաձեռնենք:

    • ustahrant 1:07 ե. on 2009/11/11 Permalink | Պատասխանել

      Մարինե ջան, ես կարծում եմ` երկրորդը: Դա չի նշանակում, թե չարժի փորձել եւս մեկ նգամ ինչ որ բան բացատրել, եթե նման ցանկություն “վերեւներն” ունենան:
      Ինչ վերաբերվում ա “ինքներս նախաձեռնենքն”-ին: Չեմ ուզում, որ սա էլ լինի ինքնանպատակ ու հախուռն նախաձեռնություն, որը հետո կարժանանա հայկական նախաձեռնությունների ստանդարտ ճակատագրին:
      Իմ կարծիքով վիճարկելի է նախ եւ առաջ նոչ թե ՀԱԿ քաղաքական արդյունավետության խնդիրը, այլ հասարակական արդյունավետության հարցը: Քաղաքականի պահով, ես ինձ ի տարբերություն հայ ազգի մեծ մասի չեմ համարում մեծն փորձագետ, եւ կարող եմ սխալ, կամ ճիշտ լինել, համաձայնվելով, կամ չհամաձայնվելով ՀԱԿ-ի հետ:
      Հասարակականում, չնայած եսւ փորձագետ չեմ, բայց, կարծում եմ շատ ավելի հստակ կարող եմ նշել, ինչը պետք է արվեր, ու չի արվել:
      Էսօր կարող ենք ամփոփել, որ ՀԱԿ-ն իրա հասարակական դերը չկատարաեց, կամ վատ կատարեց: Չկազմակերպեց հասարակական այն ներուժը, որը ուներ, մի տեսակ անտեր թողեց դա: Այլընտրանքային հաարակություն չձեւավորեց: Քաղաքացիական հասարակության սաղմը չվերածվեց ավելի մեծ բանի:
      Յիմա ես ամենանախնական խնդիրը տեսնում եմ այն բանի մեջ, որ էս ամենը նախ եւ առաջ հստակ, կետ առ կետ ու կոնկրետ ձեւակերպվի: Շատ կոնկրետ օրինակներով` ինչ չարվեց: Որպեսզի հետ պարզ դառնա, թե եղած ռեսուրսով մենք ինչ կարող ենք անել, գոնե մասամբ էս բացը լրացնելու համար: Այսինքն, ես չեմ ուզում, որ մենք մի բան անենքն, չունենալով հստակ կետ առ կետ էդ ձեւակերպումը: Մենք էս պահին ունենք դեռ ավելի ընդհանուր ձեւակերպումներ, մեզ էլ գուցե դեռա ամեն բան հստակ չէ` թե մենք ինչ ենք ուզում կոնկրետ:
      Եթե համաձայն ես մտքերի էս ուղղության հետ, ու եթե այլ համաձայնվողբեր կան, արի փորձենք էս ուղղությամբ շարժվենք: Ուղղակի էլի եմ ասում, ես կնախընտրեմ մտածված, քայլ առ քայլ, խորացված, ու կոնկրետ տեսանելի “ապրանք” տվող տեմպը արագին էս պարագայում:

      Հ.Գ. Էն հայ-թուրքականի պահով ավելի ուշ կպատասխանեմ: Հիմա չեմ հասցնում, իսկ էս հարցը ավելի չխոսացված ու կարեւոր ա ունց որ, քան հայ-թուրքականը:

    • Մարինե 8:34 ե. on 2009/11/11 Permalink | Պատասխանել

      Համաձայն եմ, որ նախ ձեւակերպենք` ինչ չկա եւ ինչ ենք ուզում, հետո փորձենք դրան հասնել: Ինձ դուր եկավ «այլընտրանքային հասարակություն» ձեւակերպումը: Կարելի ա օգտագործել էդ բառը: Կարելի ա նույնիսկ ասել` այլընտրանքային կոնգրեսական: Ես այլընտրանքային կոնգրեսական եմ :)) Ոնց որ վատ չի հնչում:

    • Անտառապահ 12:50 ե. on 2009/11/15 Permalink | Պատասխանել

      Հարգելիներս, ծիծաղելի է խոսել ՀԱԿ–ի վերակառուցման մասին, երբ ԼՏՊ–ն բացահայտորեն գործարքի է գնում իշխանության հետ։ Ուրիշ բան, որ ՀԱԿ–ից մարդիկ հավաքվեն ու նոր բան ստեղծեն, այսինք տարանջատվեն սերժին քծնող ու նրան Ռոբից պաշտպանողի դերը ստանձնած ու ծերունական զառամախտով տառապող լևոնից։
      Օրինակ, դու Հրանտ, ճիշտ ուղու վրա ես, մանրից տարանջատվում ես լևոնից ու դա լավ է։ Մարինեն դեռ վկայի (էս պահին չեմ կարող ասել Լևոնի՞, թե՞ սերժի) կարգավիճակ ունի, զոմբիացման մեջ է։ Նման մարդկանցով նորմալ բան սարքել հնարավոր չէ։ Մարինե պետրոսյանը մի հատ օֆ էլ չի անում ու հանգիստ մոռացության է տալիս միլիոնուկես զոհերին՝ այդ մարդու հետ ո՞նց կարելի է լավ բան սարքել։ Միլիոնուկեսին մոռացողը՝ 10 զոհին, որոնք եղան մարտի 1–ին՝ կմոռանա ու կմոռանա, ինչպես որ դա արեց լևոննն իր վերջին ելույթում։ Պարզվում է, որ մարդասպան սերժի հետ լևոնը պատրաստ է համագործակցել, միայն թե ազգը չպառակտվի։ Պահո՜, ազգի մի մասին տականք անվանողն արդեն սկսել է մտածել չպառակտվելու մասին։ Ազգը ղարաբաղցիների, մոնղոլ–թաթարների բաժանողը՝ հիմա մտածում է ազգը չպառակտելու մասին։ Սա փարիսեցիություն է, ուրիշ ոչինչ։ Ու նրա զոմբի հետևորդները հիմա սկսել են թութակի պես կրկնել լևոնի խոսքերը և շատ իմաստուն որոշում են համարում Եղիազար այնթափցու օրինակով սերժին պապա պռիզնատ գալը։ Մարինե ջան, տասը զոհին դուք արդեն ծախեցիք, բայց մազալուն էն ա, որ առնող չեղավ։ Սերժ ոճի համաձայն, ինքը լևոնի ծախվելու պատրաստակամութունը շահագործելու ա մինչև վերջ, ոնց որ իրան Էրդողանն ա կզացնում մինչև վերջ, ու դրանից հետո լևոնից կսարքի գեղամյան–դհոլ ու ՍԿ կանի։ Էդ ա լինելու լևոնի ու իրա վկաների վերջը։
      Շատ խնդալու ա, բայց լևոնն արդեն խոսում ա քսան հազարանոց կորիզի մասին ու ասում որ պետք ա դողալ դրա համար։ Գիտե՞ք, թե ինչի ա դողում։ Քանի էդ ենթադրյալ կորիզը կա՝ ինքը ծախվելու շանս ունի։ Հենց էդ կորիզը չլինի՝ ինքը կդառնա մի հատ տարիքն անցած պուտանկա, ում ոչ ոք էլ չի ուզում էն բանից անի։ Դե պահեք ու փայփայեք ձեր քսան հազարանոց մանրադրամներին

    • Արա Ասատրյան 4:07 ե. on 2009/12/17 Permalink | Պատասխանել

      Անտառապահ, շատ ափսոսում եմ, որ այդքան կեղտոտ լեզու ունես: Գուցե քո մտքերը պետք գային վերը նշված հարցերը քննարկելու համար, բայց զզվելի պահվածքով դու քեզ դուրս ես դնում շփվելու հնարավոր սահմաններից: Դրա համար էլ քեզ նույնիսկ չպատասխանեցին: Բայց ոչինչ, քեզ նմանները պիտի լինեն, որ համեմատության վառ օրինակ ծառայեն: Ամեն դեպքում առողջ եղիր:

  • ustahrant 2:11 pm on 2009/11/10 Permalink | Պատասխանել
    Tags: ,   

    Կոստան Զարյան 2 

    Ի շարունակություն` https://ustahrant.wordpress.com/2009/11/10/100tokos/ եւ մեկնաբանությունների

    “Միտք ասելով մարդիկ առհասարակ հասկանում են խորհդածությունների այն վերջին եւ հստակ վիճակը, այն անշարժության ենթարկված տրամաբանության մնացորդը, որ մեքենայաբար կրկնվում է եւ սառեցության բնույթ առնում….եւ կաղապարված այս վիճակում անցնում է մի ուղեղից մյուսը…: …Մինչ միտքը….պիտի հանդիպի անկաշկանդ, պատմությունից, սովորություններից եւ ընկերական ճնշումից ազատ մեր որոնումին: Մեր ազատությունը գործադրելու կամքին: Միտքը գերազանցապես պայքար է: Հակադպրոց, հակավարդապեություն եւ հակակրոնք: …Միտքը ըմբոստություն է ժառանգության դեմ, որովհետեւ նա ըմբռնում չի եւ ոչ մտածողություն, այլ անմիջական ծնունդ”:
    Կոստան Զարյան

    Circle.Am: Rating and Statistics for Armenian Web Resources

     
  • ustahrant 2:02 am on 2009/11/10 Permalink | Պատասխանել
    Tags: ,   

    Օրվա լավագույն միտքը 

    “Ես կարող եմ ասել, թե ինչն է ընդհանրապես պակասում քաղաքական բոլոր ուժերին` ինտելեկտուալ պոտենցիալը, ժամանակակից աշխարհին վայել ծրագրեր և հեռանկարներ մշակելու ունակությունը
    Հրաչ Բայադյանի
    http://lragir.am/armsrc/interview30343.html

    100 տոկոս: Քաղաքական իշխանությունը դու կարող ես եւ չվերցնել, բայց հասարակական ու ինտելեկտուալ հարթակներ ստեղծելով հենց անցած երկու տարիների ընթացքում արդեն կարող էիր շատ ավելի կարեւոր հեռանկարայն հարցեր լուծել: Եվ այսօր էլ դեռ ուշ չէ: Իշխանության աղբյուրը միտքն է եւ հեռանկարի տեսադաշտը:

    Circle.Am: Rating and Statistics for Armenian Web Resources

     
    • Մարինե 12:03 ե. on 2009/11/10 Permalink | Պատասխանել

      Վայ: Ես էլ կարծում էի` Հրաչի հարցազրույցն էլ ես «Օրվա ամենավիճելի միտքը» խորագրի տակ դնելու: Ասենք, գոնե էս մի հատվածը`

      « Կարծում եմ` ռուսական առաքելությունը վերջանում է: Եվ եկել է ժամանակը, որ Հայաստանը գտնի մի ուրիշ մոդել, մի նոր հարացույց իր քաղաքական, տնտեսական, նաև մշակութային զարգացման համար: Ռուսական կողմնորոշման վերջը մոտեցել է: Այս առումով, Հայաստանի համար հարավը կարևոր ուղղություն է: Եվ Թուրքիան այդ ճանապարհի վրա է կանգնած: Հայ-թուրքական հարաբերությունները ես տեսնում եմ այդ համատեքստում, այսինքն` Թուքիայի հետ հարաբերություններ հաստատելը որպես վերջին 200 տարվա ռուսական կողմորոշման աստիճանական փոփոխության, ռուսական տիրապետող ազդեցությունը հակակշռելու հնարավորության նշաններից մեկը..»

    • ustahrant 12:58 ե. on 2009/11/10 Permalink | Պատասխանել

      Հա տեսել եմ էդ հատվածը: Իրոք, համոզիչ չի, ու հարցազրույցի կոնտեքստից էլ, իմ կարծիքով դուրս ա, որովհետեւ հարցազրույցը գրեթե ամբողջությամբ թարմ ու դինամիկ ա, իսկ սա ոնց որ նաֆտալինի հոտով կպցրած կտոր լինի, այսինքն զգացվում ա, որ մարդը իրադարձությունը չի փորձել ինքնին գնահատել, այլ իրա հազար տարվա ունեցած պատկերացումը ավտոմատ կպցրել ա նոր իրադարձությանը: Բայց քանի որ շատ եմ էդ թեմաներով գրել վերջին շրջանում, չուզեցի կրկնվեմ:
      Ի դեպ Աղվանիդ հոդվածն էլ շաբաթվա լավագույն էի դրել` նկատե՞լ ես:

    • ustahrant 12:59 ե. on 2009/11/10 Permalink | Պատասխանել

      ))))

    • ustahrant 1:51 ե. on 2009/11/10 Permalink | Պատասխանել

      Բացի այդ, նույն հարցազրույցում նա դրանից առաջ ինքն ա ասում`
      “իմ կարծիքով, նախագահը հստակ դիրքորոշում չունի, որ ինքն իրեն ընդդիմություն դառնա: Նա գործում է ըստ իրադրության, ինչպես պարտադրեն, այնպես էլ կանի: Նա գնաց Թուրքիա ոչ թե որովհետև ուզում էր ընդդիմանալ ռուսներին, այլ որովհետև ռուսներն իրենք ուզեցին, որ նա գնա Թուրքիա:”

    • Մարինե 2:01 ե. on 2009/11/10 Permalink | Պատասխանել

      Է, չեղավ, Հրանտ ջան, ինչ ա նշանակում` «ԻՐՈՔ, համոզիչ չի»: Դու գիտես որ Հրաչի ասածը իմ ասածին (որ դրել էիր «Օրվա ամենավիճելի միտքը» խորագրի տակ) շատ մոտ ա, դրա համար եմ մեջբերել: Բայց անտեղյակ մարդը քո ԻՐՈՔը եթե կարդա, կմտածի թե ես էլ եմ քո կարծիքին ու Հրաչին էի քննադատում: Տեսել եմ որ իմ «Աղվանի ծաղիկները» դրել ես, ու շնորհակալ եմ: Իմ էդ հոդվածը մինանշանակ ու բուռն դրական արձագանքների արժանացավ, բայց ինձ ճանաչելով դու գիտես որ` ես բանավեճ ավելի եմ սիրում քան գովասանք, դրա համար էլ Հրաչի ասածը մեջբերեցի, որ թուրքական հարցի մասին մեր խոսակցությունը շարունակվի: Ուզում էի հայ-թուրքական կարգավորման` ռուսական պրոեկտ լինելը դիտես ընդամենը որպես վարկած, որը կարող ա նաեւ սխալ լինել: Այնինչ քո գրածները կարդալով էն տպավորությունն եմ ստանում, որ դու դա դիտում ես որպես 100 տոկոսանոց ճշմարտություն, եւ մնացած ամեն ինչը դրա վրա ես հենում, ինչը շատ տարօրինակ ա:

    • Մարինե 2:12 ե. on 2009/11/10 Permalink | Պատասխանել

      Համաձայն եմ որ Հրաչի հարցազրույցում հակասություններ կան… Իմ մոտ էլ են լինում հակասություններ: Եթե մտքումդ անընդհատ տարբեր վարկածներ ես դիտարկում, հակասությունները երեւի անխուսափելի են: Իսկ կոնկրետ ասվածի մասով` ես իհարկե չգիտեմ` կատարվածի մեջ որքանն ա, կամ կա՞ ընդհանրապես Սերժի նախաձեռնությունը, թե չկա: Բայց ոնց էլ մտած լինի` ինքնուրույն թե հարկադրաբար, ինքը մտել ա խաղի մեջ ու արդեն խաղում ա: Ռուսներն էլ էս խաղի մեջ, իհարկե, կան: Բայց որ ամբողջ պրոեկտը ռուսներինը լինի կամ գլխավոր խաղացողը ռուսները լինեն… Դժվար թե: Հանգիստ նայի փաստերին, ու կտեսնես որ փաստերը դրա մասին չեն խոսում..

    • Մարինե 2:19 ե. on 2009/11/10 Permalink | Պատասխանել

      Հրանտ ջան, հայ-թուրքական պրոեկտը, ով էլ որ էդ պրոեկտի հեղինակը լինի, մեզ եզակի հնարավորություն ա տալիս` մշակել, Հրաչի ասած ու քո հավանած` ժամանակակից աշխարհին վայել ծրագրերն և հեռանկարները: Ասածս էն ա որ` էդ պրոեկտին մասնակցենք, ոչ թե կողքից նայենք:

    • սէվ 11:47 ե. on 2009/11/10 Permalink | Պատասխանել

      Ժողովուրդ, իսկ եթե նայենք էս տեսանկյունից. փաստաթուղթը ստորագրողների գլխին կանգնածներն ովքե՞ր էին` Հիլարին ու Ռուսը… ուրեմն սա ավելի շատ Ռուս -Ամերիկյան խաղ էր քան հայ- թուրքական, կամ ռուս-թուրքական: Մեծ ախպերները կարծես փորձում են մերձավոր արևելքում ոտի տեղ անեն, որ թուրքիան չնետվի մուսուլմանա-չինական ալիանսի մեջ… Հը՞…

    • գայանե 12:29 ա. on 2009/11/11 Permalink | Պատասխանել

      Հրանտ ջան, ես Մարինեի հետ էս հարցում համաձայն եմ, ու գտնում, որ շեշտը շատ ես ռուսների վրա դնում: Ես շարունակում եմ պնդել, որ սա ամերիկա-ռուսական պրոյկետ ա (այլ ոչ նույնիսկ հակառակը)

    • Areg 3:08 ա. on 2009/11/12 Permalink | Պատասխանել

      Karcum em Hrachy verjin mardn a um kareli a meghadrel navtalinotac patkeracumner unenalu mej. Navtalinotac patkeracumner unen ayn mardik um mot dranq dzevavorvum en erekoyan norutyunneri azdecutyan tak, ev ovqer canot chen hetsovetakan fenomeni veraberyal jamanakakic tesutyany ev shat urish ughgheghi hamar ogtakar grakanutyany (ev vorteghic petq a linein).
      Havanabar Hrachy tvyal depqum aveli lav kkaroghanar bacatrel ev manramasnel ir artahaytac tesakety.

    • ustahrant 1:12 ե. on 2009/11/12 Permalink | Պատասխանել

      Հարգելի Արեգ, ես Հրաչին չեմ “մեղադրում”: Եթե նկատել եք, ես նրա հարցազրույցը շատ բարձր եմ գնահատում, ինչպես եւ հարցազրույցում արտահայտված մքտերի ճնշող մեծամասնությունը: Միայն մի կոնկրետ հատվածի մասին ասել եմ, թե “ոնց որ նաֆտալինի հոտով կպցրած կտոր լինի”: Ընդ որում դրանից առաջ գրելով` “հարցազրույցը գրեթե ամբողջությամբ թարմ ու դինամիկ ա”: Խնդրում եմ, ուշադւր կարդացեք, ու մի “սարքեք գլխիս”:

    • Areg 7:44 ե. on 2009/11/12 Permalink | Պատասխանել

      Es ushadir kardacel em dzer bolor gracnery ays temayum. Asacs el ayn e, vor hamadzayn chem dzer ayd mi asaci het.
      Duq asum eq vor “mardy ir hazar tarva uencac patkeracumn a kpcrel”, es el chem karcum vor ir unecac patkeracumy hazar tarva a. Karcum em sa “glxin sarqel chi”. Shnorhakalutyun.
      Duq iharke karogh eq chamadzaynel ir tesaketi het, u asel vor sxal e, da che harcy. Indz miayn dur chekav dzer artahaytman dzevy ev barapashary, vory karcum em poqr inch viravorakan e, tekuz ev amboghj harcazruycy drakan eiq gnahatel. Nuyn bany zgacvec dzer, indz ughghvac, patasxanum.
      Karogh eq asel, vor im gracn el er viravorakan notaner parunakum, bayc hamematutyuny zut veracakan er, harcazruyc tvoghi patkeracumnery dzevavorogh vorosh aghbyurner sheshtelu npatakov.
      Shnorhakalutyun.

    • Areg 7:45 ե. on 2009/11/12 Permalink | Պատասխանել

      Es ushadir kardacel em dzer bolor gracnery ays temayum. Asacs el ayn e, vor hamadzayn chem dzer ayd mi asaci het.
      Duq asum eq vor “mardy ir hazar tarva uencac patkeracumn a kpcrel”, es el chem karcum vor ir unecac patkeracumy hazar tarva a. Karcum em sa “glxin sarqel chi”.
      Duq iharke karogh eq chamadzaynel ir tesaketi het, u asel vor sxal e, da che harcy. Indz miayn dur chekav dzer artahaytman dzevy ev barapashary, vory karcum em poqr inch viravorakan e, tekuz ev amboghj harcazruycy drakan eiq gnahatel. Nuyn bany zgacvec dzer, indz ughghvac, patasxanum.
      Karogh eq asel, vor im gracn el er viravorakan notaner parunakum, bayc hamematutyuny zut veracakan er, harcazruyc tvoghi patkeracumnery dzevavorogh vorosh aghbyurner sheshtelu npatakov.
      Shnorhakalutyun.

    • ustahrant 10:09 ե. on 2009/11/12 Permalink | Պատասխանել

      Արեգ ջան, կարծում եմ խնդիր չկա: Ես բացարձակ չեմ վիրավորվել ձեր գրածից: Իսկ ինչ վեչաբերվում ա էդ “նաֆտալինոտ” կտորին, գուցե, դուք իրոք ճիշտ եք, եւ էդտեղ կա ինչ որ անհաջող արտահայտության պահ: Եթե դա ձեզ անդուր է եղել, կներեք:

c
Compose new post
j
Next post/Next comment
k
Previous post/Previous comment
r
Պատասխանել
e
Խմբագրել
o
Show/Hide comments
t
Go to top
l
Go to login
h
Show/Hide help
shift + esc
Չեղարկել